keskiviikko 7. marraskuuta 2012

fuck this shit.

Jos et halua lukea angstipaskaa, jätä suosiolla lukeminen tähän.


Elikkäs, mulle nyt on tässä viime viikonlopun jälkeen tullu tosi paska fiilis. Mikään ei oo menny niinku pitäis, on tullu itkettyy enemmän ku laki sallii. Ja no, loput voittekin päätellä sitten itse. Sen takia mä päätin et mä muutan kotoota pois heti joulukuun alussa, sitten alkaa uusi (ja toivottavasti parempi) elämänvaihe. Siks mä en oo ees tänne kirjotellu mitään kun ei vaan oo ollu aikaa/voimia.

Mullon nää kolme viikkoo nyt aikaa tehdä kaikki korvaavat jotta pääsen muuttamaan omaan asuntoon, jonne kaveriksi tulee pikkuinen koiranpentu. Ah.♥ Läksiäisjuhlat on kahden viikon päästä, ja pakko myöntää et mulle jää kauhee ikävä näitä mun kavereita täällä... I will miss ya!

Muuta asiaa ei mulla oikeen ollukkaa, toivon vaan niiiin sydämeni pohjasta et asiat järjestyy.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti