torstai 22. marraskuuta 2012

hmh

Pakko myöntää et mun koulunkäynti ei oo menny iha niinku ois pitäny. Koska oon lukios, täällä näitä hommia on niiii paljo enemmä ku yläasteel ja tuntuu et ne kaikki kasaantuu päälle ja se vasta vieki voimat. Okei myönnän, aina en oo vaa yksinkertasesti jaksanu mennä kouluu nii oon vaa jääny sängyn pohjalle pakenemaa koulujuttuja. Sitte ku mulla on vähä muitaki ongelmia joista en täällä ala pahemmin puhumaan. Sain hankittua apua, ja nyt sitä yritetään parantua..

Välil tuntuu et omaa pahaa oloa on pakko purkaa jonnekki, ja mä teen sen joko kirjottamalla, laulamalla tai piirtämällä. Tai sitte iha vaa itkemällä. Onneks mulla on näitä niiin ihania ystäviä jotka on jaksanu kattoo mua ku oon ollu pahimmillani ja parhaimmillani.♥

Koeviikko lähestyy ja tukee mä nyt tartteen ehkä kaikista eniten koskaan (siks näitä postauksiakaa ei tuu välttämättä nii paljoo ku ennen). En tiiä kui mä selviin, mut parhaani yritän.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti