sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Blogiin pientä muutosta!

Ajattelin nyt tehä silleen, että tää mun blogi alkaa enemmä kertoo mun harrastuksesta; eli nyrkkeilystä. Tuntuu vaa siltä, että saisin siitä kerrottuun enemmä ku mitä mun normaalielämästä, ja kuitenki urheilu on lähellä mun sydäntä.

Nyrkkeilyn mä alotin vuon 2009, mut vakituiseen oon harrastanu sitä about kaks vuotta. Oon pitäny nii helvetin paljo taukoja tos välis ku en oo vaa jaksan treenailla. Mut nyt vuos sitte ku tuli uus valmentaja kuvioihi, huomasin kui paljo oon kehittyny. Suomenmestaruus tuli tänä vuonna ja ens vuonna koitetaan saada niitä kaksi! ;-)

 Eilisissä reeneissä sain kaks palkintoo - vuoden paras nyrkkeilijä. Voi että ku oon happyy! ::--)


 Pituus- ja painoero? Ei se mua haittaa, mä otan haasteen silti vastaan. Ja oli muute mielenkiintosta sparrailla!

Tänää jos jaksas käydä hiihtämässä ja luistelemassa.. luistelemassa voisin toki käydä, vaikka heti, mut toi hiihto ei innosta mua yhtääääääääääääääään. ;_;



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti