sunnuntai 9. joulukuuta 2012

The Naked Truth & muuta

http://tyyliametsastamassa.indiedays.com/2012/11/18/naked-truth/, lukaskaapas tämä. Hemmetin hyvää tekstiä ja itekkin otin haasteen sitten vastaa.
       Ensin en meinannu millää laittaa kuvaa tänne missä mulla ei oo yhtää meikkiä, mut sitte ajattelin et no vittu iha sama, muut ajattelee mitä ajattelee, mä teen sitä mitä mä haluun. Ei muokattu, silmäpussit mitä ihanimmat.... Kaikista löytyy niitä virheitä, kai?


Viikonloppu ei menny ihan niinku olis pitäny, mutta eilen pääsin kattoo mun ihanaa koiravauvvaa joka oli kasvanu viime näkemältä iha älyttömästi! Mut rakastuin siihe entistä enemmä. Maanantaina lähtee asuntohakemukset menee ja sitte alkaa uus sivu mun elämäs. :)


h**vetin hyvän tuoksusta!!♥



Joensuussa ku olin niin en löytäny sieltä yhtään mitään, videokameranki olin jättäny kotiin ja sää oli hirvee. Mut ihanaa oli rentoutuu siellä♥

2 kommenttia: